Onze werkwijze

Hoe wij werken

Wierts bouwt actief mee aan een zo prettig en gezond mogelijke leefomgeving.

Een omgeving waarin mensen zich prettig voelen en iets van hun leven kunnen maken. De eindgebruiker staat bij ons daarom altijd centraal.

Wij verdiepen ons in de wensen en het welzijn van bewoners, consumenten en medewerkers. Niet alleen in de ontwikkelende en bouwende fase, maar ook in de beherende fase.

Door van A tot Z betrokken te zijn bij de projecten van onze opdrachtgevers, kent Wierts de wensen van de eindgebruikers als geen ander. Dit geeft ons unieke inzichten waarmee we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren en uitbreiden. Alleen zo kunnen we duurzame oplossingen blijven leveren waar de eindgebruiker, onze opdrachtgevers én wijzelf, beter van worden.

Door continu te streven naar duurzame kwaliteitsverbetering, klanttevredenheid en bouwkundige innovaties kunnen wij meerwaarde creëren voor onze opdrachtgevers in elke fase van een project.

Wat er ook moet gebeuren, Wierts realiseert het!

Vakmanschap en kwaliteit vormen vanaf het moment van onze oprichting al de basis voor onze werkwijze. Met alle specialismen onder één dak heeft Wierts alle vakmensen in huis om een opdrachtgever bij vrijwel alle aspecten van een project te ondersteunen; van bouwtechnische tekeningen, verbouw en renovatie, tot en met asbestsanering, rioolwerken, projectplanning en communicatie met de gebruikers of bewoners.

Dit houdt in dat Wierts niet alleen veelzijdig is de disciplines rondom verbouw, renovatie en onderhoud, maar ook op de manier hoe we ons werk uitvoeren; puur vakmanschap, korte lijnen, betrokken mensen met een open houding en grote passie voor het vak én de mens.

Wat we van onze medewerkers verwachten

Wierts gedragscode

Huurders zijn onze klanten, daarom verwachten wij een klantvriendelijke en klantgerichte instelling van onze medewerkers in houding en gedrag.
WordPress PopUp Plugin